Omppu vietti ensimmäisen Joulun ilman minua, kun minä olin töissä. Omppu oli saanut maistella hiukan jouluruokia. Ja hyvinhän ne maistuivat. Schipperkehän syö mitä vaan. Omppu sai myös muutaman paketin, mutta raukka ei niitä osannut itse avata. Kyllä riemu repesi kun huomasi paketissa uuden lelunsa. :D

30.12 kävimme Kotkassa tapaamassa Ompun kasvattajaa, kun haimme äitilleni oman pikku Unelma-tyttösen. Omppu tapasi myös puolisiskonsa Lakan ensimmäistä kertaa ja hyvin tulivat tytöt toimeen. Kotimatka sujui hyvin, sillä molemmat tytöt nukkuivat koko matka. Kotiin päästyämme alkoi leikkiminen, joka jatkui ja jatkui......

Omppu vietti ensimmäistä uutta vuotta. Minä jännitin kovasti miten Omppu suhtautuu raketteihin, mutta Omppu ei niistä välittänyt. Vaan oli ihan rauhassa ja tuli jopa minun kanssa parvekkeelle katsomaa ilotulitusta. On se vaan niin reipas tyttö Hymy

Olimme eilen agilitytreeneissä, jossa pääsimme kokeilemaan ihka ensimmäistä rataa (4 hyppyestettä) . Olin aivan kauhuissani kun käskettiin päästää koira vapaaksi. Mutta Omppu yllätti minut totelemalla minua ja suorittamalla radan kunnialla. Ei ole ihan helppoa koiran ohjaaminen, kun pitää osata antaa käskyt ja namit oikeaan aikaan sekä vielä yrittää itse liikkua. Kunnialla me suoriudumme ensimmäisestä radastamme. Pääsimme myös harjoittelemaan muita esteitä ja sain ilokseni todeta että Omppu on todella nopea oppimaan. On se niin fiksu koira Nauru

Seuraavaksi on tiedossa sunnuntaina skipimeeting ja viikon päästä näyttelykurssi. Tammikuun lopulla on näyttely turussa. Seuraavat agility treenit ovay kahden viikon päästä.